Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Izomtömeg növelésre, illetve...

Izomtömeg növelésre, illetve erősödésre alkalmas a TRX?

Figyelt kérdés

Szóval, az én kérdésem a következő lenne:

Nekem nagyon tetszik a TRX, ellenben a konditerem ellenszenves.

Próbáltam már egy két dolgot a TRX el, és nagyon tetszik! Érzem is hogy jó, de még nagyon kezdő vagyok.

Úgy igazán sose sportoltam semmit.

Az én testalkatom olyan, hogy kezd megerszkedni a hasam, ( ettől is szeretnék megszabadulni),

illetve ezzel páhuzamosan nagyon-nagyon leapadt a mellkasom, a vállam, és a karom. Olyan ceruzaformára, vastagságra. :)

Ezeket az izmokat (is) szeretném újra építeni. Ergo izomtömeg növelésre van szükségem.

Alkalmas erre a TRX?


Normális válaszokat kérnék!

Köszönöm!



2022. márc. 25. 11:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Olyan értelemben nyilván a TRX nem alkalmas izomtömeg növelésre, mint egy súlyzós terv és egy célnak megfelelő étrend kombinációja, ugyanis a TRX-el hosszútávon nem lehet progressziót biztosítani az edzésben, anélkül márpedig megáll a fejlődés. Ettől függetlenül a TRX egy hasznos és praktikus eszköz, aminek használata abszolút beilleszthető egy súlyzós programba, azonban izomtömeg növelésére a TRX egymagában kevés, hiszen nem is erre való, nem is erre találták ki.
2022. márc. 25. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Igen hamar kevés lesz a TRX ha izomépítés a cél .

Én abszolút punnyadtan, nulla állóképességgel kezdtem járni TRX,kettlebell edzésre , valamennyit erősödtem , de pár hónap után éreztem, hogy kevés . Fél év után váltottam a konditeremre. Itt is szóltunk kiegészítésként TRX gyakorlatokat csinálni , de úgy ahogy az első írja , önmagában kevés.

2022. márc. 25. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm normális, intelligens válaszod! ( a falnak megyek a fotelkommentelőktől. :) )