Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Írnátok edzéstervet?

Írnátok edzéstervet?

Figyelt kérdés

Deadliftre akarok rámenni, mert eddig csak karra edzettem. Amúgy teljesen kezdő vagyok.

150kg a cél, 110 a max ami jelenleg megy (1RM).


Hogyan tudom elérni a 150-et?

Heti hány nap, mekkora súllyal, hány ismétlés ajánlott stb?

Mert kb minden oldalon mást írnak, van ahol azt írják hogy a jelenlegi 1RM ismétlése addig amíg 3 ismétlés nem megy belőle, akkor emeljem 10 kilóval, ahogy megvan abból is a 3, megint +10kg stb.

Van ahol meg azt írják hogy kisebb súly kell és több ismétlés.


Kb mennyi idő 110-ről felmenni 150-re?



2023. aug. 25. 21:24
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

[link]


[link]


Keresd fel valamelyik csapatot, ok segiteni fognak. Csak nem ingyen.

2023. aug. 25. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Az a baj hogy semmi lóvém, azért is írtam ki ide a kérdést és nem egy hivatásos edzőnek. Kiváncsi vagyok hogy kinek milyen edzés vált be.
2023. aug. 26. 08:10
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem kell a számokba szerelmesnek lenni. Te sem leszel szupermen, akármilyen jól kiszámolod, mit hogy akarsz csinálni... tessék heti 2x rendesen megedzeni minden izmot, és akkor jó ideig növekedni fog a súly.
2023. aug. 27. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Hát ezzel se vagyok előrébb. Még mindig nem tudom hogy mennyi kilóval kéne edzenem és hány ismétlést. Nagy súllyal keveset vagy kis súllyal sokat. Azért akarok egy konkrét tervet, azért vagyok "szerelmes" a számokba mert úgy tudom nyomonkövetni a fejlődést. Ha rendszertelenül edzek, akkora súlyokkal és annyi ismétlést amennyi éppen jön hasraütésre, nem hiszem hogy túl eredményes lesz, szeretném jól csinálni ha már csinálom!
2023. aug. 27. 10:12
 5/5 anonim ***** válasza:
2023. aug. 27. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu