Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Fekvenyomásnál hogyan lehet...

Fekvenyomásnál hogyan lehet legyőzni az önbizalomhiányt?

Figyelt kérdés

Egyedül járok edzeni, nincs edzőtársam, így csak akkor kérek meg valakit, hogy álljon be mögém, ha éppen van ott valaki aki akkor pihen, amikor én a sorozatot csinálom.

A problémám, hogy ha áll mögöttem valaki akkor súlytól függően 1-2 ismétléssel is több megy(kis súlyoknál nem kell senki mögém) Kb. fél éve kezdtem újra egy sérülés után, így kezdő vagyok, és kis súlyokról van szó 85-90 kilóról. Hogyan lehetne elérni, hogy fáradtan ne "féljek" a súlytól?



2016. ápr. 20. 12:43
 1/7 anonim ***** válasza:
sehogy ha nincs valak iakivel edzel, én ezért váltottam kézisúlyokra, azóta lényegesen jobban is fejlődik a mellizmom xd
2016. ápr. 20. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Kezdőként/újrakezdőként nem kell neked minden egyes edzésen erőltetett ismétléseket csinálni, meg bukásig nyomni. Hülye ütlet. Erősödj bele egy adott súlyba, hogy menjen 4x6-8 ismétlés szép szabályosan, úgy, hogy még több ismétles benned marad, aztán tegyél rá egy keveset és folytasd így tovább. Annak amit most csinálsz csak sérülés lesz megint a vége.
2016. ápr. 20. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Ordibáld hogy egy gép vagy
2016. ápr. 20. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat.

#3: Kicsit furcsán néznének, ha a 184 centimmel és a 72 kilómmal elkezdenék Kathi Bélát játszani. :D

2016. ápr. 21. 13:57
 5/7 A kérdező kommentje:
#2: nem erőltetett ismétlésekről van szó, pusztán a tudat, hogy ott áll mögöttem valaki ad erőt a plusz ismétlésekre. Nem segít, nem ér hozzá a rúdhoz. 85 kilónál általában 2, 90 kilónál 1 ismétlés pluszt ad. (31 éves vagyok, ektomorf testalkat, ha ez számít). Kisebb súlyoknál gond nélkül belövöm, hány ismétlés megy ténylegesen.
2016. ápr. 22. 07:15
 6/7 anonim ***** válasza: