Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Fehérjepor? Mindegy milyennel...

Fehérjepor? Mindegy milyennel kezdem? Márkák között van különbség?

Figyelt kérdés
Vágom h ez tényleg nem több fehérje pornál, meg azert lenne jo mert hatékonyabban elfér a táskámban mint egy csirkefeldolgozó üzem, de tök mindegy h husz felebol melyiket veszem le a polcrol ?

2014. máj. 11. 21:41
1 2
 1/14 tkodit ***** válasza:
szinte mindegy, ja. (főleg ha nem vagy laktózérzékeny)
2014. máj. 11. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Az összetételt nézd, ne a márkát. Ne egy 60%-os szart vegyél marha drágán.
2014. máj. 11. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

már hogy lenne mindegy ....

mihez kell, milyen töménység kell, milyen típus kell? hydrolizatum, koncentratum, stb ??? milyen célra???


egyébként a márkákkal kapcsolatban egyszerűa helyzet mert nem sok van amire lehet adni: Peak, Scitec, Myprotein. ennyi. a többit biztos nem venném meg.

2014. máj. 11. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 tap bela ***** válasza:

Egy tudatos, gondolkodó vásárlónak bizny fontos, hogy milyen dizájnert vesz le a polcról.


Hiszen fehérje - és fehérje között azért vannak eltérések.

Általában nem a márka a lényeges, hanem az a doboz, zacskó, zsák mit is tartalmaz.

2014. máj. 12. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

Vannak szempontok, amelyek alapján nem mindegy.


1) Összetétel: nagyon triviális, nem mindegy, hogy tejsavót, kazeint vagy szóját veszel le a polcról. Vagy hogy hány százalékos az a fehérje, ha már fehérjét akarsz venni.

2) Ár: talán az egyik legfontosabb tényező. Kombinálva az előbbivel: a kazein drágább, a szója olcsóbb, de miért vennél olyan szóját, ami annyiba kerül, mint egy jobb tejsavó?

Árkülönbségek a márkák közt is vannak. Az amcsi gyártók (Muscletech, Musclemeds, Gaspari) általában drágábbak - gondolom a vám miatt - , míg az európaiak (Myprotein, Stillmass) olcsóbbak.

3) Íz: oké, hogy nem kiscicák vagyunk, de mégiscsak elég nehéz letolni olyanból pár kilót, amitől legszívesebben a falra hánynánk a borsót. Itt is lehet találni márkák közti különbséget: natúr és angol ízvilágot képvisel a Myprotein, édes és sokféle ízt a Scitec, és kevés és túlédest meg a Biotech. Ide frappánsabb hasonlatot akartam, csak elfelejtettem : (

4) Aki nagyon tudatos vásárló, az azt is figyelembe veheti, hogy mely márka szponzorál neki tetsző/nem tetsző versenyzőt, és képvisel neki tetsző/nem tetsző marketingstratégiát, kommunikációt. Persze válság idején ez már kicsit a luxus-kategória.


Amúgy azt tanultuk, hogy a márkakérdés egy igencsak összetett és fontos tényező a marketingben. Akár tudat alatt is.

2014. máj. 12. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Szerintem pedig nem fontos a márka. Kajáltam én már ezerfélét, de egyikkel sem lettem izmosabb. És miért? Mert nem ez számít, hanem az egész napi tápanyagbevitel. Sőt aki csak szilárdból viszi be a fehérjét az is ugyanolyan jó eredményt fog elérni. Túl van ez parázva, hogy csak a nagy márkák a megfelelők! Ha így lenne, akkor nálam minden sciteces vagy peakes izmosabb lenne. De marhára nem így van.
2014. máj. 12. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
De én nem ezt mondtam. Gondolkoztam, hogy utánaírjam-e még, hogy ha az a kérdés, hogy a drágább termékkel izmosabb lesz-e az ember, akkor a válasz nem, de elkallódott. Szóval akkor most pontosítok, nem erre gondoltam. Arra gondoltam inkább, ahogy a vásárlók viszonyulnak a nekik kedves márkákhoz. Volt egy idézet az anyagban: vajon ha a háziasszony nem kap Heinz ketchupot a boltban, elmegy-e érte egy másikba, vagy vesz más márkát? A (Heinzes) marketingesek feladata, hogy a háziasszony elmenjen, és Heinzt vegyen. Azt kell elérni, hogy a vásárló jó dolgokra asszociáljon a márkáról, és legyen márkahű is. És akár azt is, amit említettél, hogy azt higgye a vásárló, hogy a drágábbtól neki jobb lesz. De a drágaság nem csak magát a termék minőségét jelenti: magában foglalja pl. a cég kommunikációját vész esetén, törzsvásárlói kedvezményeket, garanciát. Van, akinek egy nagy nevű márka vonzó, de másnak meg lehet a kisebb, közelben készülő, feltörekvő márka a vonzó. Ezért mondtam, hogy a kérdés összetett. És több van benne, mint amibe az ember általában belegondol. A márkák a vállalatok sikerének egyik legfontosabb elemei.
2014. máj. 12. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Ez szépen hangzik, főleg ha te írod, mint okos ember, akit tisztelek. csak éppen nincs így. Legalábbis nálam. Én egy nutrendet is szívesen fogyasztok, pedig cseh márka ha jól tudom és azzal is fejlődtem. Nem ájulok be a nagy márkák markatingmaszlagjának.:)
2014. máj. 12. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Akkor te másféle szempontok alapján döntesz. Gondolom az ár és az összetétel szerint. Avagy nem vagy márkahű vásárló, mert azt veszed, ami épp olcsó. Ilyen is van persze, erről is tanultunk. Az egyik marketinges (aki vásárlót veszthet) nagyon utálja, a másik meg (aki vásárlót nyerhet) imádja :D

Csak brainstormingolok, jön a vizsgaidőszak meg a szakirányválasztás, aztán kéne pörgetnem magam.

2014. máj. 12. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Én veszek bármit, persze itt nem vaterás hamis tejsavóporra gondolok. de nekem mindegy hogy gaspari, bsn, vagy MHN, stb.

Nagyon nem ez a lényeg. :) Szerinted ezen múlnak a dolgok?

2014. máj. 12. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!