Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Fehérjepor? Mindegy milyennel...

Fehérjepor? Mindegy milyennel kezdem? Márkák között van különbség?

Figyelt kérdés
Vágom h ez tényleg nem több fehérje pornál, meg azert lenne jo mert hatékonyabban elfér a táskámban mint egy csirkefeldolgozó üzem, de tök mindegy h husz felebol melyiket veszem le a polcrol ?

2014. máj. 11. 21:41
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Múlnak, de nem a vásárlónak, hanem az eladónak :D A vásárlónak is csak annyi, hogy mennyire érzi magát boldognak az adott márka (akár rendszeres) megvásárlásával. Nyilván nem lesz izmosabb a drágábbtól, vagy a kedvencétől.
2014. máj. 12. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Na ezt akartam hallani.:)
2014. máj. 12. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 tap bela ***** válasza:

Akkor mivel magyarázható, hogy nagy élelmiszer áruházak saját márkás termékeik bizonyos felmérések szerint tarolnak.


Szerinted milyen különbségek lehetnek azon az L-glutaminon, vagy creatinon, amit pár, talán fél tucat gyár gyárt, és kb. 600 brand meg árusítja. Mindegyik kb. ezektől veszi?


A fehérje esetében is érdekes a képlet, hiszen szintén megveszik a gyárból a fehérjét.... és úgynevezett dizájnert készítenek..... azzal, hogy hasznos vagy felesleges hatóanyagokat tesznek hozzá.


Vajon a vásárló tudása, információja, vagy annak hiánya az egyik ok hogy márkát vagy nem márkát vásárol?


Egyáltalán mit nevezünk márkának? Mert márka egy BSN, és márka egy valakik által még nem ismert márka is.


Például pár évvel ezelőtt a myproteint még idehaza nagyon kevesen ismerték, most meg márkának is nevezhető?!


Szóval ez azért nem egy egyszerű meghatározás.

2014. máj. 14. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Én alapvetően standard élelmiszerekre tanultam a marketinget, ott sokkal több a differenciáló tényező, mint egy tápkiegnél (az aminosavak pl. teljesen egzakt dolgok), és sokkal nagyobb vásárlóbázis is van, így kicsit nehéz átvinni ezt a tápkiegekre. És természetesen ezek mind a saját gondolataim, semmi szentírás vagy márpedig, csak 'hangosan' gondolkodom. (tápkiegeknél talán az edzés előtti formulákban figyelhető meg nagyob diverzitás)


Wiki szerint a márka pontos fogalma még vita tárgya, de kb ezt jelenti: „Egy név, kifejezés, jel, szimbólum, dizájn, vagy ezek kombinációja, amelynek célja, hogy egy eladó vagy eladói csoport termékét vagy szolgáltatását azonosítsa, és megkülönböztesse a versenytársakétól.”

A gyártó (és "gyártó", azaz csomagoló) és a márka két külön dolog. Ott van pl. a Scitec, akiknek van két almárkájuk: a Full Force és a Pharma First. Vagy inkább úgy lenne helyesebb, hogy a Scitecet gyártó cégnek van 3 márkája. Sőt, akár egyes termékvonal vagy termék is lehet márka, ha ikonikussá válik. Annyit halljuk már a "szássszázalékvejjpró"-t, hogy tulajdonképpen már ez is márkának tekinthető. Ha egy másik gyártó hasonlóan nevezi el a termékét itthonra, nem jár vele jól, mert az emberek többségének a sciteces jut róla eszébe.


Igazából maga a gyártó fogalma is szokott vitákat kiváltani tápkiegkörökben. Itt is más a helyzet, mint a standard élelmiszereknél. Bevallom, nem tudom pontosan, hogy megy az anyagbeszerzés, és még nem tudom, hol nézek utána, de nyáron megpróbálok valamit kideríteni. Tudtommal ha a vállalt megveszi az alapanyagokat, és összekeveri, akkor már lehetne gyártónak nevezni, hiszen egy új terméket állított elő. De tán a 'forgalmazó' szó jobban illene, hiszen egyértelmű.

2014. máj. 15. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!