Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Valaki, akinek van gyakorlata...

Valaki, akinek van gyakorlata a testépítésben, ha megkérem szépen adna egy rendes útmutatót a tömegeléshez? (bővebben lenn)

Figyelt kérdés
Szóval, 16 és fél vagyok, lassan 17. A magasságom 175 centi, súlyom 75 kg. A testalkatom az olyan sovány is, enyhén kövér is, angol nyelvű videókból leszűrtem, hogy arrafelé "skinny-fat"-nek nevezik, vagyis elég vékony karjaim vannak, de van látványosabb mennyiségű zsírréteg a has- és deréktájon,valamint azt is, hogy az ilyen alkatúaknak, mint én, a tömegeléssel kellene kezdeniük. A problémám csak annyi, hogy elég kezdő vagyok még, és nem tudom hogy milyen diétához is kellene tartanom magam. Azt tudom, hogy minnél nehezebb súllyal kell edzenem, amiből kb csak 6-ot tudok kinyomni, azonban az étrenddel nem vagyok túl tisztában, mert mindenki mást mondott. Amit fontos lenne még tudni, hogy olyan féle vagyok, aki bármennyit eszik, nem tud magamra szedni kilókat. Tudnátok esetleg pár hasznos tanácsot adni, esetleg valami részletes étrendet? Vagy teljesen reménytelennek tűnik a testépítés az én esetemben?😅 Ha segítenétek azt nagyon megköszönném. Ha valamiben tévedtem az előbb, azért elnézést, mint mondtam, kezdő vagyok.

2019. jan. 6. 21:02
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
56%
2019. jan. 6. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
65%
Ennyi. Hallgass Bunnyra!
2019. jan. 6. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 anonim ***** válasza:
15%

Ezt csak most olvastam


"vékony karjaim vannak, de van látványosabb mennyiségű zsírréteg a has- és deréktájon"


Ritka elcseszett egy alak lehetsz ha így nézel ki.

2019. jan. 6. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
Legalább lehetsz a példaképe.
2019. jan. 6. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
54%
69! Irány vissza a barlangban, egy kettő nyomás vissza oda ahova az ősemberek valók!
2019. jan. 6. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?