Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mikor érdemes edzeni?

Mikor érdemes edzeni?

Figyelt kérdés

Reggel szeretnék elmenni edzeni, reggel reggeli előtt, vagy inkább reggel reggeli után?

Teljesen kezdő vagyok, nem tudom ,hogy érdemes-e edzés előtt vagy után enni, leírnátok, hogy hogyan lenne a legoptimálisabb?



2021. nov. 22. 11:00
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Súlyzós edzésről van szó? Vagy kardió edzésről?
2021. nov. 22. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Súlyzósról lenne szó.
2021. nov. 22. 11:52
 3/16 anonim ***** válasza:
Reggeli utan.
2021. nov. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
29%
Én mindig kaja után 1 vagy 2 órára rá edzek. És utána már nem eszek, max gyümölcs. Fogyok, mint a disznó. 😀 Ráadásul napi 2x 1 órát tolok. Ebben van rengeteg hasazás, súlyzós tréning, meg kardió.
2021. nov. 22. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%
Valójában tök mindegy, hogy mikor edzel. Ahigy a te időbeosztásod és biológiai órád megengedi. Súlyzós edzést nem célszerű éhgyomorra végezni, úgyhogy én például mindig az ebéd és a vacsora közé időzítem, de van úgy, hogy reggeli után megyek a konditerembe. Ez a része nem sok mindent befolyásol.
2021. nov. 22. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
12%
Edzeni reggeli után kell, aztán edzés után kell megint bevinni tápanyagot, hogy visszatöltsed a glikogénraktárakat. Természetesen időbeosztás függő...ha délután / este edzel az sem rossz de ez estinél az edzés utáni kajálás nem a legjobb... Nekem a legjobban az jött be, hogy reggeli 6-kor, edzés 7-től kezdve, aztán legkésőbb edzés befejezésétől számított 1-1,5 órán belül (fejlődési kapu) megint enni. Ezeket követve azért sikerült annó lefogynom ~45 kilót, majd atlétikus alkatra beállnom - utána pedig a szálkásítás-tömegelés időszakában is eszerint éltem, no persze a megfelelő étrend mellett. Jó edzést, jó egészséget! Üdv, M
2021. nov. 22. 13:20