Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mikor érdemes edzeni?

Mikor érdemes edzeni?

Figyelt kérdés

Reggel szeretnék elmenni edzeni, reggel reggeli előtt, vagy inkább reggel reggeli után?

Teljesen kezdő vagyok, nem tudom ,hogy érdemes-e edzés előtt vagy után enni, leírnátok, hogy hogyan lenne a legoptimálisabb?



nov. 22. 11:00
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Súlyzós edzésről van szó? Vagy kardió edzésről?
nov. 22. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Súlyzósról lenne szó.
nov. 22. 11:52
 3/16 anonim ***** válasza:
Reggeli utan.
nov. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
31%
Én mindig kaja után 1 vagy 2 órára rá edzek. És utána már nem eszek, max gyümölcs. Fogyok, mint a disznó. 😀 Ráadásul napi 2x 1 órát tolok. Ebben van rengeteg hasazás, súlyzós tréning, meg kardió.
nov. 22. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%
Valójában tök mindegy, hogy mikor edzel. Ahigy a te időbeosztásod és biológiai órád megengedi. Súlyzós edzést nem célszerű éhgyomorra végezni, úgyhogy én például mindig az ebéd és a vacsora közé időzítem, de van úgy, hogy reggeli után megyek a konditerembe. Ez a része nem sok mindent befolyásol.
nov. 22. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
13%
Edzeni reggeli után kell, aztán edzés után kell megint bevinni tápanyagot, hogy visszatöltsed a glikogénraktárakat. Természetesen időbeosztás függő...ha délután / este edzel az sem rossz de ez estinél az edzés utáni kajálás nem a legjobb... Nekem a legjobban az jött be, hogy reggeli 6-kor, edzés 7-től kezdve, aztán legkésőbb edzés befejezésétől számított 1-1,5 órán belül (fejlődési kapu) megint enni. Ezeket követve azért sikerült annó lefogynom ~45 kilót, majd atlétikus alkatra beállnom - utána pedig a szálkásítás-tömegelés időszakában is eszerint éltem, no persze a megfelelő étrend mellett. Jó edzést, jó egészséget! Üdv, M
nov. 22. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
Általánosságban étkezés után érdemes edzeni hogy legyen elegendő energiád de nem közvetlen utána,hogy ne legyen probléma a gyomroddal edzés közben.Ez emberfüggő kit mennyire befolyásol,próbáld ki mindkettőt és nézd meg mennyire befolyásolja a teljesítményed
nov. 22. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
100%

"Edzeni reggeli után kell, aztán edzés után kell megint bevinni tápanyagot, hogy visszatöltsed a glikogénraktárakat." A jó öreg anabolikus kapu? Maradjunk annyiban, hogy naturál kezdőként nem tudsz te olyan súlyzós edzést csinálni, ami annyira a végletekig kimerítené azokat a fránya glikogénraktáraidat, hogy azonnal vissza kelljen őket töltened, különben vége a világnak. Ezt az anabolikus kapus, meg glikogénraktár visszatöltős dolgot hagyjuk meg a kémiát használó versenyzőknek és az állóképességi sportolóknak, ugyanis ezek naturál hobbi szinten nem létező szempontok.

"este edzel az sem rossz de ez estinél az edzés utáni kajálás nem a legjobb." Mert? Miért? Ezt írták a Nők Lapjában? Ha az esti utolsó étkezés után még fenn vagy 2-3 órát, és lefekvésig van időd megemészteni az elfogyasztott táplálékot, akkor rohadtul nem baj, ha esti edzés után vacsorázol.

"Nekem a legjobban az jött be, hogy reggeli 6-kor, edzés 7-től kezdve, aztán legkésőbb edzés befejezésétől számított 1-1,5 órán belül (fejlődési kapu) megint enni. Ezeket követve azért sikerült annó lefogynom ~45 kilót, majd atlétikus alkatra beállnom." Ezen a két zagyva mondaton csak röhögni tudok. A fejlődési kapu annyira létezik, mint a Yeti. Te nem emiatt a 15 éve cikinek számító elmélet miatt fogytál le, hanem azért, mert (tudattalanul is) tartósan kalóriadeficitben voltál. Ennyi! Semmi misztikum nem áll a dolog mögött.

"a szálkásítás-tömegelés időszakában is eszerint éltem." Kérdező! Naturál hobbi gyúrósként felejtsd el ezt a szálkásítós-tömegelős mizériát, pláne kezdőként. Ezt naturál hobbista szinten valójában értelmezhetetlen. Simán csak eddz, amikor jól esik és van rá időd; mindig melegíts be; nyújts sokat; pihenj eleget; legyen egy célnak megfelelő étrended, aztán szevasz!

nov. 22. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%

Álljatok már le ezzel az anabolikus kapus kretén trollkodással.

Ez már trollkodásként sem vicces, pláne hogy az utóbbi napokban csak ezzel kreténkedik az életten f@sz szerencsétlen pincében bújtatott trollinnyó.

Jó, mondjuk az a baj, a trollkodáshoz is kell némi sütnivaló, nem elég az, hogy az illető minden második.nap az édesanyukájával hálja el a nászéjszakát...

nov. 22. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Nem biztos, hogy ezt a pincés troll írta. Lehet, hogy egy ténylegesen ostoba, tévhitekben élő kommentelő. Persze mindkét szempontból káros és elítélendő az anabolikus kapuhoz hasonló baromságokat terjeszteni.
nov. 22. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!