Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mikor érdemes edzeni?

Mikor érdemes edzeni?

Figyelt kérdés

Reggel szeretnék elmenni edzeni, reggel reggeli előtt, vagy inkább reggel reggeli után?

Teljesen kezdő vagyok, nem tudom ,hogy érdemes-e edzés előtt vagy után enni, leírnátok, hogy hogyan lenne a legoptimálisabb?



2021. nov. 22. 11:00
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
58%

Már kb. ez a 3. vagy a 4. ilyen kérdés.

Sorozatgyilkos helyett a sorozattrollunk garázdálkodása figyelhető meg😃 (Csak sajnos, ritka ötlettelen, béna, önismétlő.)

2021. nov. 22. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Lényeg, hogy ne legyél éhes, se teljesen eltelt, mert vagy nem fogod bírni vagy rád jön a hányinger.
2021. nov. 22. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Reggeli után edzést javasolnám neked, hogy utána legyen energiád az edzésre, amennyiben a reggeli órákban van csak időd edzeni. Viszont akár milyen időpontban akarsz edzeni, mindenképp csak étkezés után javasolnám neked másfél-két óra elteltével Remélem másoknak is sikerült ebben segítenem
2021. nov. 22. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
A reggeli szarás után mindig jólesik egy kis edzés.
2021. nov. 22. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

A builderen sok kérdésedre találsz választ.

Itt egy link mit/mennyit/ miért hasznos edzés után enni. Nem osztom azt a véleményt, hogy csak élsportolóknál számít... [link]


Have fun! 😊

2021. nov. 22. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

"Teljesen kezdő vagyok, nem tudom ,hogy érdemes-e edzés előtt vagy után enni, leírnátok, hogy hogyan lenne a legoptimálisabb?"

Amikor kipihent vagy és fel vagy töltve CH-val

2021. nov. 23. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu