Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

Hogyan érhetném el, hogy bírjak edzeni?

30 éves vagyok, az az igazi gyenge alkat, de ráadásul még nem is a sovány fajtából, hanem ez az igazi soványdagi 60 kilós.


2-3 éve edzettem utoljára, akkor több mint egy évig.


Mostmár 30 vagyok, és gondoltam hogy csak oda kell menni és csinálni, hát sajnos nagyon nem, mert olyan 3-4 alkalom után már nem működik a dolog.


Nem a kinézetért edzek, hanem most egyelőre csak azért, hogy jobban érezzem a mozgásomat, mert ülő munkát végzek mióta dolgozom, és az mozgási intelligenciám sosem volt magas, tehát LOMHA az egész megjelenésem, az izomtónusom, a beszédem.


Az agyam mondjuk legalább jól pörög, de a testi hanyatlás már ezt is kezdi visszafogni.


Most momentán még egy fekvőtámaszt se birok megcsinálni.


Azt mondták, hogy azért ninsc energiám az edzésre, mert nem edzek. Hát nekem attól ment el az energiám, hogy elkezdtem edzeni.


Pedig régen úgy ahogy még láttam értelmét, igaz még a saját testsúlyomat sem birtam sose kinyomni fekve.


Persze most le lehet nézni, de én sem kezdek bele senki leszólásába, amiért nem lát olyan gyorsan át absztrakt dolgokat, mint én.



  jún. 12. 19:55  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3
A kérdező kommentje:

tegnap már konkrétan 12 perc után otthagytam az edzőtermet, mert majd kiszakadt a szivem.


izomműködés nulla.


Vagy ilyenkor kardió kell? Az nem ciki egy fiúnál?



# 1/22Időpont jún. 12. 19:57 Privát üzenet
Kezd kisebb súllyal. Nem kell egyből megszakadni 😃 Aztán szépen lassan hozzá szokik majd a szervezeted

A válaszíró 66%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/22Időpont jún. 12. 20:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

10 kilos tarcsanal kisebb sulyhoz nyulni egy fiunak eleg ciki nem?


egyebkent meg ha mar egy fekvot is alig birok megcsinalni az para


az elejen ugy ereztem h menni fog ez az egesz


anno ugy kezdtem edzeni h nem kellett hosszu felvezetes es birtam csinalni



# 3/22Időpont jún. 12. 20:06 Privát üzenet
Ellipszis tréner menjen heti 3-4 alkalommal kezdetnek.

A válaszíró 42%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/22Időpont jún. 12. 20:29 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Fogadj edzőt vagy menj csoportos edzésre, ott kapsz motivációt az edzőtől meg az edzőtársaktól. Adj magadnak három hónapot, és minden rendben lesz.

A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/22Időpont jún. 12. 20:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

hát ahhoz nem fér kétség, de nekem nincsen annyi időm, mert megyek a soundra...


egyébként nem vagyok annyira tunya, mint a kortársaim, eleve minden nap gyalogolok 10 ezer lépést, bkv-val járok munkába


liftet nem használok, körfolyosósban lakom a másodikon.


inkább az a baj, hogy IBS betegség miatt nem nagyon tudok enni, legalábbis munkában elég veszélyes a nagy ebédelés.


Este 6kor meg hazaesve nem zabálhatok be ha edzeni akarok.



# 6/22Időpont jún. 12. 21:00 Privát üzenet

10 kilóval kezdesz rögtön edzeni? Szinte a nulláról? Fantasztikus ötlet. Csak hogy tudd, mindenki a teremben azt figyeli, hogy pont te hány kilós súlyt veszel le.

Félretéve a szarkazmust, senkit nem érdekel mit és hány kilóval csinálsz. Mindenki magára koncentrál, ergo senki nem ellenőrzi, hogy hány kilós súlyzó van a kezedben. Tehát nem ciki. De ha az is volna, neked fontosabb, hogy idegenek mit gondolnak mint az egészséged? Kis súllyal is lehet komoly izomsérülést okozni ha nem megfelelően csinálod a gyakorlatot, hát még mindenféle edzettség nélkül relatív nagy súllyal. Kettő-három-négy kiló elég kezdetnek. Ha kevésnek érzed dolgozz nagyobb ismétlésszámmal. Pár edzés után próbálkozhatsz nagyobb súlyokkal de ne rögtön a tíz kilóra ugorj rá, szépen apránként haladj.

A másik dolog. Miért gondolod, hogy a kardió ciki egy pasinál? Soha nem láttál még férfit, aki futott vagy biciklizett? Nem is értem. Na mindegy. Ha az állóképesség miatt nem bírod az edzést (és nem a nagy súllyal való edzés a probléma) akkor igenis kell a kardió. A séta egy jó kiindulási alap, de simán mehet a futás, úszás, bicikli stb. Ami közel áll hozzád.



A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/22Időpont jún. 12. 22:21 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

de anno is ennyivel kezdtem es akkor elotte eletemben nem edzettem megis birtam


most nem ertem h miert kellene csecsemo szintrol kezdenem



# 8/22Időpont jún. 12. 22:49 Privát üzenet
Brandon41 nevű felhasználó válasza:

Vegyünk példának egy átlagos hobbi testépítőt akinek az étrendje is jó. Ha az edzést abba hagyná, de ugyanúgy étkezne akkor az izom maradna, vagy csak kis mértékben épülne le. De ha az egészet edzéstől, normális étrendig mindet abba hagyna gyorsan leépül az izom, hiába edzett az illető több évig ha feladja akkor egy vagy max néhány hónap alatt volt nincs izomtömeg, mintha ott se lett volna. Tehát ha egyszer elkezdesz edzeni, és fent akarod tartani akkor folytatod kell, vagy különben leépül, és ugyanoda kerülsz vissza ahonnan kezdted az egészet, hiába emelgettél nagy súlyokat.

A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/22Időpont jún. 13. 00:42 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Te jó ég, milyen csecsemő szintről beszélsz? Dolgozd fel, hogy nem vagy huszonéves aki gyorsan regenerálódik. Évekig nem edzettél, a szervezetednek több idő kell, hogy hozzászokjon a mozgáshoz. De ha neked jó ötletnek tűnik a kb tíz perces edzés, akkor hajrá, csak így tovább. Biztosan sokkal gyorsabban fogsz izmosodni, mintha ésszel csinálnád.

A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 10/22Időpont jún. 13. 10:30 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Hogyan érhetném el a kívánt bádit?
Hogyan érhetném el hogy vékony, de egyben izmos legyek?
Sajnos nem vagyok valami vastag gyerek, de szeretnék pár kilót magamra hozni szerintetek ezt mivel érhetném el?
Mi a fenét csináljak a karjaimmal, hogy bírják az edzést?
Az izmaim bírják de az ízületeim nem? Mit ajánlotok?
Hogyan érhetném el a családnál, hogy nyugalom legyen akkor is, ha nem bírják egymást, mert már az egészségem rovására megy a sok balhéjuk?

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések a Testépítés rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!