Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Lefogyni probaljak, vagy...

Lefogyni probaljak, vagy izmosodni? 98kg 173cm 17F Es hogyan érdemes?

Figyelt kérdés

Tudom, a ketto egyutt jar, hisz a zsirt azt le kell igyis ugyis fogyasztani, de megis sulyzo vagy aerob? 98 kilos izmos ember, vagy sovanyabb atlag ember a jobb, egeszseg es kinezet szempontjabol.


Kb. 1-2 eve ugyanilyen magas voltam, de kb. 73 kg

Gyors volt a hizas, sajnos ilyen gyorshizasi foltok is jelentek meg a combomon, hasamon, nem ertem miert, de ha mar ez tortent, jobb-e igy maradni? Sajnalom, erzem, hogy nagy laikussagra vall a kerdesem maga is talan, hat igen, laikus vagyok. :) de meg kellett kerdeznem.


En szivesen maradnek ilyen sulyu, ha nem lenne ennyi akadalyozo zsir rajtam, de azt sem bannam, ha olyan lennek, mint regen.



2016. ápr. 26. 21:57
 1/4 anonim ***** válasza:
Súlyzó, aerob és szálkásító étrend.
2016. ápr. 26. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
nem tudod egyszerre a kettőt, ha izmosodnál csak nőnél és alig fogynál zsírból, először fogyj ahogy az első írta.
2016. ápr. 27. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Végső soron a fiúk, mikor izmosodni akarnak, akkor valójában nagyobbak akarnak lenni, nagyobbnak látszani. Mert alapból véznák vagy alacsonyak. Nem az őskorban élünk, nem kell már mamutot ejteni, ha csak nem bútorszállító valaki, úgyse használja azokat a jól kigyúrt izmokat semmi életszerűre. Csakis arra, hogy nagyobbnak tűnjön tőle.


Akkor felteszem a kérdést: Van neked bármi olyan problémád, hogy nem vagy eléggé nagydarab? Csak mert a hasonló kategóriás srácok fele ennyit nyomnak vasággyal. Én azt mondom, elsősorban a fogyókúra legyen a szemed előtt. Persze nem rossz dolog izmosodni se... (De nincs az a szétgyúrt ember, aki 98 kiló tud lenni csak izom végett 173-hoz.)

2016. ápr. 28. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza: