Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Izmosodás hogyan?

Izmosodás hogyan?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Kezdő vagyok, szeretnék pár kilót leadni majd izmosodni. KEZDETBEN az a hatásosabb az izmoknak ha több ismétlést csinálok kisebb súllyal vagy kevesebbet nagy súllyal? Tehát kitörés pl. 4x20 ismétlés 5 kilóval vagy 4x8-10 ismétlés 20 kilóval? Fontos, hogy kezdő vagyok, de van egy kis "alap izomzatom" A válaszokat köszi előre is!

2020. okt. 29. 06:35
 1/9 anonim válasza:
79%
Hány kg vagy és cm? Lány vagy fiu?
2020. okt. 29. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

18/L

172 cm,60kg

2020. okt. 29. 08:47
 3/9 anonim válasza:
Én 165/L/13/50-52kg,én is szeretnék izmosodni csak nem tudom hogy kezdjek bele
2020. okt. 29. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
77%
Kevesebbet nagy súllyal. Olyan nehéz súllyal, hogy 6-8 ismétlés után már alig bírd. Sok sikert.
2020. okt. 29. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
42%

Én először izmosodnék a helyedben. Persze, eleinte megy a kettő egyszerre, de az izmosodásra koncentrálnék,minimális étrend változtatással (attól függően, most hogyan eszel).

Egyrészt azért, mert egy idő után csak úgy tudsz izmosodni, hogy komolyabb kalória pluszban vagy, ami plusz zsírral is jár, így utána az egész diéta mehet előlről.

Másrészt, a nagyobb izomtömeg nagyban segít a fogyásban. Nagyobb energiaigényű, mint a zsír, így a fenntartásához is többet kell enned.