Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Bodyrock vagy insanity?...

Bodyrock vagy insanity? Melyik a jobb? Mi a különbség?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, de ezt a kettőt ajánlották. Napi 30-50 perc között tornázok a gyerekek mellett (3 hete 2 nap kivételével minden nap), de már kevésnek érzem, így belekezdenék valami újba. Még 5 kilót szeretnék leadni és formásodni (főleg hasra a terhességek után).

Segítenétek?


2012. febr. 20. 21:46
 1/4 anonim ***** válasza:
bodyrock. és ha megbocsájtasz holnapig, akkor le is írom miért.
2012. febr. 20. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Insanity is nagyon jó...csak.nekem nem bírja a térdem és folyamatosan beteg voltam míg csináltam.Most akarom én is kipróbálni a bodyrock tv-t:) insanity a pasi látványa miatt jó:)))
2012. febr. 21. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

javítás következik.

régen leszóltam az insanity-t, hogy sima sajátsúlyos erősítés, és beskatulyáztam ebbe, ezért írtam hogy a bodyrock jobb.

azóta volt egy szemléletváltásom, megismertem a bodyrockot és az új szemlélet szerint ezek a hagyományos sajátsúlyos edzések már jók voltak. ergó a bodyrockot ajánlani szoktam, az insanityvel meg nem foglalkoztam.

akkor most új megvilágításban: mindkettő jól használható, én nem igazán tennék különbséget. végezd amelyikhez kedved van, jó gyakorlatok vannak mindkettőben. megdolgoztat rendesen, ez a lényeg.


egyébként régen azt értékeltem, ha egy edzés több mint mozgás, legyen nagy ellenállású izom terhelés, erő növelő vagy mozgáskultúra fejlesztő.

a szemléletváltás az volt, hogy az embereknek nem harcművészeknek készült edzésekre van szüksége, hanem alap erősítésre, bármire csak ne zumbát csináljanak vagy duci tréninget, RR videókat..

és ezen szemlélet szerint tökéletes mind a bodyrock mind pedig az insanity.

Aczél.

2012. febr. 21. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje: