Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Tudnátok nekem fogyókúrás...

Tudnátok nekem fogyókúrás étrendet összeállítani? 18/l

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok a témában. 18 éves lány, 160 centi , 56 kiló.

Szeretnék pár kilót leadni.

Segítetek?


2015. nov. 12. 10:46
 1/4 anonim ***** válasza:
Énis nemrég kezdtem, de tudok segíteni. Írj privit :)
2015. nov. 12. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Konkrét dolgokat nem tudok mondani, de én most voltam dietetikusnál, aki adott pár hasznos tippet.


- Legfontosabb dolog, hogy ne éheztesd magad, mert az csak ahhoz vezet, hogy felugrik az inzulinszinted és ez cukorbetegséghez is vezethet.

- Mindig ebédelj dél és 2 óra között, levest és másodikat. Nagyon nagy probléma diákok/hallgatók körében, hogy hazaérnek délután, és akkor esznek nagyot (kvázi akkor ebédelnek). Ezt mindenképpen el kell kerülni.

- A főétel ebéd során 1/4 hús, 1/4 köret (krumpli, rizs, tészta) és 1/2 zöldség lenne ideális.

- Természetesen, ha valami krémlevest eszel, a második lehet zsírosabb, vagy ha zsírosabb levest eszel, akkor pedig a második legyen könnyedebb.

- Próbáld kerülni a cukrot, édességet. Ha sok kávét vagy teát iszol és cukrozod őket, akkor használj barnacukrot vagy édesítőszert (esetleg fruktózt). A kenyeret, pékárut is minimumra kell venni.

- A gyümölcsök egészségesek, de a banán és a szőlő nem ajánlatos, mert nagyon sok cukrot tartalmaznak. A narancs és a mandarin viszonylag szintén sokat tartalmaz.

- Vacsorára valami egyszerűt egyél. A levesek nagyon jók, de bármi megfelel, csak ne terhelje meg a gyomrodat.

- A vacsora általában kb 6 óra környékén az ideális. Nyáron lehet kicsit később, akár 8 órakor is, télen korábban, kb 5-kor.

- Ha esetleg edzel, tornázol akkor azt semmiképpen sem az ebéd környékén tedd. Vagy reggel (8-10 óra), vagy délután (4-6 óra), az ebéd utáni időben pihenni kell.


Remélem tudtam segíteni. :) 20/F

2015. nov. 12. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza: