Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Ez az edzésterv megfelelő egy...

Ez az edzésterv megfelelő egy 110 kg-os nőnek?

Figyelt kérdés

guggolásból felugrás 2*30

széles terpeszben guggolás 3*12

kitörés 3*20

csípőfeszítés földön 3*15

hasprés 3*20

ferde hasprés 3*20

fordított felülés 2*20

vállból nyomás kézi súlyzóval 3*12

evezés kézi súlyzóval 3*10


kezdő vagyok, de megbírom csinálni, kezdetben heti 3-szor, majd heti 5-ször csinálnám.


2016. ápr. 7. 15:34
 1/10 A kérdező kommentje:
persze figyelve az étrendre is.
2016. ápr. 7. 15:35
 2/10 anonim válasza:

Ha kezdő vagy miért találsz ki magadnak hülyeségeket, helyette inkább néznél utána mit kell csinálnod.

Nos, legelőször.. az életmódodat kell gyökeresen megváltoztatnod. KEZDVE AZ ÉTELLEL. Mivel gondolom attól híztál meg így. A diéta az ami legfőképp számít, és utána csak a sport. Amiket leírtál neked nagyon nem kellenek.

Szóval amit tegyél :

1. Normális egészséges étrendet összeállítani, megfelelő kalóriamennyiséggel.

2. Hagyd ezeket, és helyette heti 3x menj el sétálni 1 órát. Később kocoghatsz is.

Sok sikert!

16/F

2016. ápr. 7. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
nem egy egész nap a tv előtt ülő típus vagyok. egész nap mozgásban vagyok, sétálok, biciklizek rengeteget, én ezektől biztosan nem fogok lefogyni soha.
2016. ápr. 7. 15:49
 4/10 anonim ***** válasza:

Az étrend az alap, ha fogyni akarsz.

A gyakorlatok közül nem ismerem mindet, de pl. hiányzik a bicepsz. Ha már edz az ember, edzzen mindenre, legjobb alapgyakorlatokra koncentrálva, heti 3 teljes testes edzéssel.

A felugrás nekem nem menne 65 kilósan sem, de te érzed, mit bírsz, bár nagy felesleggel különösen nem ajánlatosak az ugrálós dolgok, ahogy a futás sem.

Az általam is ismert gyakorlatok (a leírtak zöme) teljesen jók, de kell bicepsz és tricepsz és mell is. Hasizomra nem kell ennyi, nekem a láb is sok lenne, főleg teljes testes edzésben.

2016. ápr. 7. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?