Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Vélemény? Hogy csináljam?

Vélemény? Hogy csináljam?

Figyelt kérdés

Szeretnék pár kilót leadni. 18/l, 158cm, 64kg

Az alapanyagcserém 1474-re jött ki. Tehát, naponta 1200-at kellene ennem, és e mellett sportolni, ami pl eléget 200 plussz kalóriát, vagy egyek 1400-at, és úgy égessek el 200 kalóriát sporttal. Tudom, hogy egészségtelen kevés kalóriát enni, és én egészséges szeretnék lenni, egészségesen lefogyni, de mégis akkor hogyan kellene csinálnom? Mennyi kalóriát kellene ennem? Félek, ha nem eszek 1200-at (tehát kevesebbet, mint az alapanyagcserém), akkor nem fogok lefogyni. Lehet ez a kérdés egy nagy hülyeség, de nagyon kezdő vagyok ebben, ezrt kérem a ti segitségeteket



2017. márc. 23. 21:48
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
1400 kalóriával tartósan, egészségesen le tudsz fogyni, ha sportolsz is mellé. A napi energiaszükségledet kb 1700 kalória, de ez függ az aktivitásodtól (pl: sokat gyalogolsz, buszozol/biciklizel a suliba stb)
2017. márc. 23. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Egeszsgesen lefogyni lehet kaloriadeficittel azaz ha nrm leped tul az 1200at,DE csakis akkor lehet csinalni h 1200at eszel ha nem vagy rosszul,addig barmit lehet.Ha ehes vagy akkor enni kell,ehezni nem szabad.De masok ugyis azt fogjak mondani egyel 1400at es sportolj,vegulis igazuk van.De ne feledd 70% kaja 30% sport,ugyhogy inkabb arra figyelj mennyit viszel be.En is kaloriaszamolassal fogytam -11kg-t 172cm/16
2017. márc. 23. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Miért 1700? Az összes ilyen kalóriaszámlálós oldal szerint 1200-1300 kalóriát kellene ennem :( úgy adtam meg, hogy heti fél kilót fogyjak, talán ez a baj?
2017. márc. 23. 22:10
 4/7 anonim ***** válasza:

Elvileg akkor 1500-at kellene enned minimum, a kalóriabázis fórumán is kb. mindenki ezt fogja mondani...