Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Segítenél kalkulálgatni?

Segítenél kalkulálgatni?

Figyelt kérdés

Szóval 18 éves vagyok és 100 kg. Le szeretnék fogyni, de tudom, hogy ez nem egyik napról a másikra fog megtörténni és nem mindenféle diétával.

A kalória kalkulátor szerint 1600 kcal-t kell bevinnem egy nap ahhoz, hogy fél kg/hét lemenjen. Tudom az étkezésnél nem csak a mennyiségre, hanem arra is figyelni kell, hogy miből áll össze. Kevés szénhidrát, sok fehérje és zöldség. Ezek így elméletben megvannak.

Segítségre a mozgásban lenne szükségem. Nemrég költöztünk egy olyan társasházba, ahol alul be van rendezve egy kisebb torna terem. Van benne boxzsák, húzóckodó, egy cross traineres taposógép meg egy súlyzós gép. Szívesebben maradnék sportolás közben a négy fal mögött, így ezek segítségével ajánlanátok valami edzés tervet? Miből mennyit csináljak? Heti 7x?


szept. 12. 23:31
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

edző nélkül, képzetlenül rengeteget árthastsz magadnak a sportolással, ezért arra inkább nem írok semmi olyasmit, amiből baj lehet. a taposógépet tudod használni kardiónak, közepes intenzitáson, monoton erősséggel 1 óra. a heti 7 edzés semmiképp, inkább maximum 5, kezdőként inkább fokozatosan eljtuva oda. tehát első két héten heti két kardió, utána egy erőnléti és 2 kardió és mondjuk 1,5 hónap után lehet növelni. avgy lehet 1 óra helyett 1,5 óra



a kalóriakeretedre vigyázz, mert nem a jelenlegi súlyoddal hanem az elérni kívánt súllyal kell kikalkulálni a szükségletet (pl ha 150 centi vagy és 100 kiló és 55 szeretnél lenni akkor 55tel számolj - ugyanis a test fenntartásához sok energia kell, de a zsír/háj fenntartásához nem)


a szénhidrát tényleg legyen kevesebb de az is szükséges! pl teljes kiőrlésű kenyér, quinoa, bulgur, hüvelyesek, köles, hajdina, barna rizs, teljes kiőrlésű tortilla stb - csak mennyiségre kell figyelni, de minden étkezésben legyen szénhidrát

a zöldség is lehetőleg minden étkezéshez legyen a vitaminok és ásványi anyagok miatt

szept. 13. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

ha van hely, gép nem is kell, a youtube tele van vieókkal melyek egy kis része jó is

bemelegítés után csinálhatsz mondjuk három húsz perces kyra pro dance workout-ot, találsz különböző zenékkel. utána nyújtás. és ezzel kivlátani az egyik kardiót

szept. 13. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!