Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Augusztusig letudok fogyni? 16/L

Augusztusig letudok fogyni? 16/L

Figyelt kérdés
65kg vagyok és 161cm. Nagyon szeretnék lefogyni. Nem túl rendszeresen de a tesiórákon kívül eljárok futni, ezen kívül hétvégente biciklizek is. Többféle fogyókúrába kezdtem már bele, de a nagyon drasztikusakat hamar feladom. Szeretnék életmódot változtatni, de nem tudom hogy fogjak hozzá. Segítsetek, kérlek!

2014. jún. 5. 20:23
 1/2 anonim válasza:
100%
Szerintem ha van nagyon nagy akaraterőd le tudsz fogyni,én 161/43-44 vagyok,és még igy is érzem,hogy van a hasamon felesleg,de ez nekem genetika......nem tudom mennyit hogyan jársz futni.A zesiórák nem érnek nagyon sokat.Ha van lehetőséged akkor kezdj el valamilyen sportot,ha nagyon le akarsz fogyni,szerintem kezd úszással.Azért jó,mert ha heti 3 szor úszol és még futsz is,akkor nagyon jó lesz.Ezeken kívül fokozatossan csinálhatsz hasizom,lábizom,karizom,farizom,hátizom gyakorlatokat is.Nagyon figyelj oda az evésre.Ha annyira szeretd az édességeket,akkor mindenképpen reggelire egyél belőlük,de akkor se zabáld tele belőlük magad.egyél húst,halat,tojást,párolt zöldségeket,rizst(ne nagyon sokat),vacsorára igyál meg egy natúr kaukázusi kefirt,nagyon jót tesz a gyomor baktériumok kiűzésében,és méregtelenit élőflóráinak köszönhetően.És csökkentsd a mennyiségeket.Ha ezeket megfogadod szerintem le tudsz fogyni.
2014. jún. 5. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 vicr4m ***** válasza:

Legfontosabb a helyes étrend, enélkül sajnos bármennyit sportolhatsz, nem lesz eredménye, azonban egy helyes étrenddel akár sport nélkül is fogyhatsz, persze kevesebbet és lassabban.

1, Kezdetben le kell mondanod a nassolásról, ha édesszájú vagy, ez lesz a legnehezebb és egyben legfontosabb lépés :)

2, Ha a nassolást elhagytad, akkor rá kell állnod arra, hogy ne egyszerre egyél sokat, főleg ne a késő délutáni-esti órákban, hanem a nap folyamán szépen elosztva min. 5-6 alkalommal.

3, A következő lépés, hogy az étkezéseid minőségén javíts, ez annyit tesz, hogy törekedned kell arra, hogy a szénhidrát és zsír mennyiségét csökkentsd a táplálkozásodban (ergo a fehérjebevitelt kell növelned).

Pl. májkrémes zsemle helyett sovány túró puffasztott rizzsel.

4, Ezután figyelned kell majd még arra, hogy az étkezéseid során kevesebb energiát (kalóriát) vigyél be, mint amennyit a szervezeted elhasznál. Ehhez segít hozzá a sport, hiszen így extra kalóriákat égetsz el.

Ehhez egy kis segítség: [link]


Azért írtam le lépésről lépésre, mert egyenként is nehéz lemondani ezekről a bűnös élvezetekről, nemhogy egyszerre az összesről :)

Ha türelmes vagy és kitartó, meg lesz az eredménye!

2014. jún. 15. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!