Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Miért futok ki rendszeresen a...

Miért futok ki rendszeresen a napi kalória keretből?

Figyelt kérdés

Azt mondták, hogy ehetem ugyanazt amit korábban, max kevesebbet. Ennek ellenére folyton kifutok a keretből. Nem eszem csokit, édességeket már szinte egyáltalán.

Reggelire egy sonkás kenyeret eszem, ebédre viszont rendesen eszem, és általában valami tésztát, pizzát, vagy pl. rántotthúst rizzsel, az irodai étteremben illetve a közeli éttermekben olyan nagy választék azért nincs. Vacsorára szintén szendvicset szoktam enni, vagy főttételt ami maradt előző napról. Illetve ennék egy szelet pizzát de ez már egyáltalán nem fér bele a keretbe.

De még ha vacsorára natúr csirkét eszem rizzsel, akkor is könnyen kifutok a keretből (1750 kcal).

Min kéne változtatnom?



szept. 14. 14:15
 1/4 anonim ***** válasza:
90%
Tészta, pizza, rántott hús, ezek nem férnek bele egy diétázó napi rutinjába. Ilyesmit heti 1-2x kellene enned. A normál ebéd legyen csirke vagy hal, zöldséggel (sok zöldséggel nyugodtan).
szept. 14. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Add meg pontosan az adataidat! Főleg azokat, amiből kijött ez az 1750 kalória, illetve a céladatokat. Szóval mindent.



Amúgy nyilván a tészták, pizza és hasonló magas glikémiás ételek kerülendőek. Mindig! Kevés étel, sok kalória, és éhessé is tesz. Ezért kezdődik a fogyás mindig az étrendnél.

szept. 14. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
32%

"Azt mondták, hogy ehetem ugyanazt amit korábban, max kevesebbet"


Ha valaki ezt mondta kizárt, hogy tartósan lefogyott és nem azért mert pl kikezelték a pajzsmirigy betegségét.

Általában pont a "stratégiai" átváltásokkal lehet lefogyni (alacsonyabb kalóriás ételek, olyan "csalókaja" ami alacsonyabb kalóriasűrűségű, azon étel "kiszedése" amit amúgy is csak azért eszik az ember, mert "könnyen elérhető"(a legtöbb embernek ez szokott lenni a kenyér/zsemle) egy jobbra (pl: sovány sonka, zöldségek, sovány sajt, túró... )


pl az általad említettek közül, a csak CH-s ebéd (valami tészta) a nem direktbe aktív emberek keretébe általában nem fér bele. (mármint matematikailag nem jön ki a nap konkrétan, hogy a makrók kb meglegyenek, és még jól is lakjál)


Vacsorára azt a csirkét pl ehetnéd zöldséggel, és jóval többet tudnál enni/tudnál mást enni, mert maradna hely a keretben


De nyilván opció, a testmozgás (pl futás, vagy akár séta edzettségi szinttől függően) beiktatása, amitől maga a keret növekedne.

szept. 14. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
80%
nagyon egyszerű, az ebéd miatt futsz ki. ha azt lefeleznéd, bele is férnél
szept. 14. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!