Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Reggelire sok a 10 dkg zabpehe...

Reggelire sok a 10 dkg zabpehely, bővebben alább!?

Figyelt kérdés
10 dkg zabpelyhet szoktam enni reggelire, de kitapasztaltam, hogy akkor a legjobb állagú, ha 6 dl tejben főzöm fel sok fahéjjal :) A lényeg, hogy kevesebb tejjel nem jó, felvesz simán 6 dl tejet. Ez sok reggelre? 360 kcal + 270 kcal a tej.
2011. ápr. 21. 11:26
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
33%
Nemedtől,korodtól,fizikai aktivitásodtól függ,meg hogy fogyókúrázol-e éppen (vagy csak akarsz),de gondolom nyilván igen,mivel feltetted a kérdést.Szerintem egy fogyókúrához sok.Én ebédre eszem ilyen kalóriatartalmú ételt,ha fogyókúrázom.Lehet,hogy a zabpelyhet kéne lecserélni,mondjuk fittness-pehelyre,ami azt hiszem talán kukoricapehely,az nálam kevesebb tejet szív fel.Ja és szerintem fahéj sztornó,én a fűszerezéstől mindig csak éhesebb leszek.
2011. ápr. 21. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

Jó ez így, csak egyél mellé egy almát vagy valamilyen gyümölcsöt.

Amúgy 5 dkg-t is felfőzhetsz 3 dl tejjel:D Ugyanaz az arány:D


De ha a 6decist választod, Utána már csak ebédelj és délután még ehetsz valami apróságot. Ettől tuti fogysz.

De!

én észrevettem a műzliknél hogy sok a kalóriájuk és hamar éhes leszek tőlük. Ellenben ma ettem egy tükörtojást egy zsemlével zöldhagymával, paradicsommal, paprikával és egy kis kolbásszal. Tuti délutánig nem leszek éhes!

2011. ápr. 21. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! :) Igen, diétázom, és épp tegnap kezdtem kocogni is, hogy mozogjak is :)
2011. ápr. 21. 11:40
 4/14 A kérdező kommentje:
Jah a fahéjhoz annyit, hogy állítólag fokozza az anyagcserét :D Meg muszáj kis ízt éreznem, mert nem édesítem.
2011. ápr. 21. 11:41
 5/14 anonim ***** válasza:

Sok szerintem. Én 5 dkg-t eszek, vízzel. Régebben én is tejjel készítettem, de a fogyókúrámat épp a tej veszélyeztette leginkább, ezért fokozatosan csökkentettem a mennyiségét, és ma már csak vízzel forrázom le a zabot.

Fontos, hogy sokszor egyél naponta, és kis mennyiséget. Nem tudom, eddig hányszor és mennyit ettél, de 100 g zab 600 g tejjel emberes adag. És túl kevés a reggeli fehérjebevitel. Javaslom, hogy vegyél valami finom tejsavófehérjeport (pl SciTec), és azzal készítsd a zabot tej helyett. Finom, tápláló, egészséges. Diétában az izolátum, nem a koncentrátum ajánlott.

Én költségkímélő szempontból szójafehérjeizolátumot szoktam a zabba keverni (fahéjjal, vagy cukormentes limonádéporral ízesítem), proteinturmixot meg az edzés után tolok.

Mennyi a napi kcal, fehérje, szénhidrát, zsír mennyiség, amit fogyasztasz, és ezeknek milyen az eloszlása?

2011. ápr. 21. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

A zabpelyhet eszedbe ne jusson fitness pehelyre lecserélni! A zab a legjobb fogyókúrás szénhidrátforrás a rizs mellett!

Napi háromszori étkezés fogyókúra alatt kevés! Legalább öt kell, és kis mennyiségek!

Sok víz kell, sok fehérje, és csökkentsd a szénhidrát, valamint a tejbevitelt!

2011. ápr. 21. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
6 deci tejben van kb. 30 gramm cukor, ez sok. A zabpehely nem feltétlen, de ez függ a testsúlyodtól is.
2011. ápr. 21. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ Neked is!


Napi 3x eszek, a reggelim a fenti, ebédre szoktam 2 szelet TK rozskenyeret enni, vagy barnarizst, ehhez 3 szelet csirkemellsonkát, egy főtt tojást, meg valamilyen zöldséget, uborkát vagy paprikát.

Vacsira meg natúr joghurtot eszek 10 dkg sovány cottage cheese-zel, meg 3 szelet puffasztott búzával/rizzsel. Ennyi, nem tudom mennyi ezekben a szénhidrát, ennyire nem vagyok profi sajnos. Meg, most hogy könnyebben hozzájutok gyümölcshöz, almát is eszek napközben egyet.

Meg amit írtam, hogy kocogok is tegnaptól, az meg heti 3-4x lesz 5 km-rel kezdtem, de a 8 a cél.

Köszi még egyszer Neketek!

2011. ápr. 21. 11:52
 9/14 A kérdező kommentje:
62 kg vagyok, 170 cm-hez, de nagyon csúnya úszógumim van, és csúnya narancsbőrös a lábam, és a combom is elég vastag, a derekamon van a legtöbb felesleg.
2011. ápr. 21. 11:53
 10/14 anonim ***** válasza:
Napi 3 étkezés kevés lesz. Próbálj enni 5ször keveseket. Vennék a helyedben egy tejsavó proteint és 1 adaggal ennék 5 deka zabot reggelire. Este pedig csak simán a cottage cheeset enném vagy zsírszegény túrót, nem olyan sokkal lefekvés előtt. Futás jó lesz, pulzusszámra figyelj, ne menjen fel túlságosan.
2011. ápr. 21. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!