Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Zsírégető fogyókúrás étrend...

Zsírégető fogyókúrás étrend Insanity-hez?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Nem régen kezdtem az Insanity-t, de szeretnék mellé összeállítani egy étrendet ami követhető, mert már elegem van a Turbóbdiétából. Tudnátok nekem segíteni? Főként fogyás lenne a cél szeptemberig :)

17/L



2013. jún. 20. 11:30
 1/7 anonim ***** válasza:
Szálkásító diéta.
2013. jún. 20. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget. És ha fehérjeporokat iszok az edzésekhez segíthet a fogyásban? (Nagyon kezdő vagyok még ebben a témában:( )
2013. jún. 20. 11:35
 3/7 anonim ***** válasza:
A fehérjepor arra jó, hogy egy kemény edzés után segítse visszaépíteni a sérült izmot.
2013. jún. 20. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
34%

Tápanyagokat egyél és ne cukrot. Fehérjepor, hús, mindegy melyik.


De természetesebb lenne a húst enned, amihez az emésztőrendszered alkalmazkodott. És zöldségeket. Ennyi az étrend, ne cukros kaját egyél. A t.diéta cukrosnak számít, nézd meg az összetevőit..

2013. jún. 20. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

A fehérje por nem ér semmit önmagában. Csak kiegészítésként alkalmazható.

Az étrendedben a fehérje 70%-a rendes ételből kell, hogy származzon, mint a sovány húsok, halak és a túró. De sok a fehérje a szójában és a magvakban is (csak módjával). Ezekből kellene bevinni a fehérjét elsősorban és nem a porból.

Mellette egyél sok zöldséget és gyümölcsöt.

Szálkásító diétát össze tudod magadnak állítani, az arany szabály: testsúlykilogrammonként 1,5-2 gramm fehérje és maximum 1-1,5 gramm szénhidrát.

Ez 60 kg-os embernél így néz ki: 120 gramm fehérje és 60-90 gramm szénhidrát. Ebből a 120 gramm fehérjéből 100-at jó lenne, ha rendes ételekkel tudnál bevinni a szervezetedbe, a többit fehérje shakeből is lehet. Ezt edzés után idd.

Olvasd el: [link]

2013. jún. 20. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?