Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Ha napi 1200 kalóriát eszem,...

Ha napi 1200 kalóriát eszem, amiből 80g fehérje, akkor fogyok? Nem sok a fehérje bevitelem? Napi 1 órát kondizom.164 cm 53-55 kg lány. Olyan 50kg ra szeretnék fogyni.

Figyelt kérdés

2018. márc. 17. 16:51
 1/8 A kérdező kommentje:
Nem tudom ttkg onként mennyi fehérje kellene. Szeretnék izmos maradni, szálkásodni.de úgy hogy kb 50-52 kg legyek.
2018. márc. 17. 16:55
 2/8 A kérdező kommentje:
Ebéd rendes 600 kcal ig. Uzsi 1 protein szelet, vacsi egy fehérje turmix. Így kb 80 - 90g fehérje jött ki. Kcal pedig 1200. Viszont elmezdett dagadni a szemhéjam, talán magas a proteinbevitelem?
2018. márc. 17. 16:59
 3/8 anonim ***** válasza:

Jól hangzik, ennyivel normális anyagcserével fogynod kell.

Te legalább edzel rendesen, ennyi fehérje szerintem még jó. Én néha(?) 100 fölé szállok kevés mozgással is, a fehérje sokunknak túl könnyen jön... Hasonlóak lehetnek a méreteink, csak nálam pluszban van még háj, de annak nem kell fehérje, így 100 fölött már egyértelműen túlzott a fehérjebevitelem. Mondjuk rosszul nem esik :)

2018. márc. 17. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
45%
1,5-2g/nettó ttkg teljesen jó tömegeléskor és szálkásításkor, rendes edzés mellett.
2018. márc. 17. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Akkor nem sok a fehérje? Mástól lehet a vízvisszatartás? Figyelem magam
2018. márc. 17. 17:58
 6/8 A kérdező kommentje:
Ha leviszem 70g ra, az nem kevés? Szeretném ha vékony, de izmos lennék.
2018. márc. 17. 18:01
 7/8 anonim ***** válasza:

70g is OK lehet, van egy kis egyéni mozgástér, ennyivel már nem aggódnék, ha nem tudnék többet bevinni (egyesek jól izmosodnak 1g/nettó ttkg-mal, gondolom, szálkásításkor is kevesebb kell nekik, mint a fehérjeigényesebbeknek, de persze nem tudhatod, te milyen vagy), de ha neked megy, biztosabb a picit több, edzel, fogysz, ha kezdő vagy s emiatt még izmosodsz is, főleg jobb a picit több...

De ha nem akarsz mindenképpen tutira menni s bevállalsz egy parányi extra izomvesztést opcionálisan, az is rendben van. 60 és 100g közt nem paráznék a te számaiddal, bár a 60-at nem csinálnám tartósan semmiképp, de igyekeznék nem pánikolni 1-2 olyan nap után sem (érzékeny vagyok a fehérjebevitelemre, szeretem jó szinten tartani, pedig semmire sem jó rápörögni), hisz nagy baj nem lehet belőle.

Van izommemória, az pedig normális, hogy bizonyos szitukban leesik pár deka izom. Hamar visszajön rendes életmódon.

2018. márc. 17. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Ok. Köszi 😊
2018. márc. 17. 19:33

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!