Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Hogyan váltsak egészséges...

Hogyan váltsak egészséges életmódra?

Figyelt kérdés
A helyzet az, hogy 100 kiló vagyok kereken és 168 centi. Ez a helyzet 2 éve áll fent, mivel végeztem az egyetemmel és irodai munkába csöppentem, amit sajnos nem igazán preferált a szervezetem. Az irodai munkának ugyan vége lett, mert rájöttem, hogy számomra nem egészséges a napi 10 óra, amit gép előtt töltök és elhatároztam, hogy szeretnék kiegyensúlyozottabb lenni és veszíteni a súlyomból, hogy egészseges tartományba léphessek. Mit tudtok ajánlani ez ügyben? Sok helyen olvastam, hogy nem érdemes azonnal napi szinten több órás edzéseket beiktatni, hanem szépen adagolni kell és nem kell azonnal teljesen megvágni a kalóriabevitelt (ami nálam egyébként 2000-2500 körül jár mostanában). Előre is köszönöm szépen a válaszokat!

ápr. 23. 23:50
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Valóban igaz, hogy nem érdemes sokkolni a szervezetet. Először a helyedben elkezdenék picit több fehérjét fogyasztani soványhúsokból, tejtermékekből, amíg a napi 1,5g/ttkg-ot eléri. Utána csökkentsd a szénhidrátot, a kalóriákkal együtt. A fehérjék növelésével kezdj el jobb forrásokból szénhidrátot bevinni: zöldségek, teljes kiőrlésű dolgok. Ha ez megvan, akkor állítsd be, hogy a kalóriád kb 500-al legyen kevesebb a napi felhasználtnál. Ahogy a súlyod csökken, ez is változni fog. Közben pedig mozogj hetente párszor otthon, vagy menj el sétálni, idővel kocogni, vagy ami jól esik :)

A fehérje növelésével, és az egészséges szénhidrátokkal megelőzöd a falási rohamokat, ezért fontos azzal kezdeni, és türelmesnek lenni. Ha megakad a fogyás (3-4 hétig), egyél egy napig több szénhidrátot, majd folytasd, esetleg növeld tovább a fehérjét akár 2-3g/ttkg-ig, miközben az összkalória marad, tehát a szénhidrát tovább csökken.

Ez a klasszikus szálkásító diéta, amit fitness modellek, testépítők is használnak versenyre. Megvédi az izmaidat, hogy ne skinny fatként végezd, a mozgással karöltve. Súlytartáshoz elég az 1-1,5g/ttkg fehérje, deficit nélkül, ha a végén eljutsz oda :)

Fontos még a sok folyadék, 20 kg-onként 1 l. Ez víz, vagy üres tea legyen lehetőleg. Ezen felül pedig a megfelelő mennyiségű, minőségű alvás.

Nem csodaszer, lassú folyamat, viszont tartós, és egészséges fogyáshoz vezet. Több lesz az energiád, nem fogsz random zabálni, nagyon finomakat lehet enni, nem fogsz éhezni.

Hajrá, remélem sikerrel jársz! :)

ápr. 24. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!