Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Napi 300 felüléssel kb mennyit...

Napi 300 felüléssel kb mennyit tudok fogyni szeptemberig?

Figyelt kérdés

2016. júl. 8. 19:20
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Ezzel semennyit, de ahogy már írták, a gerincnek nem jó. Amúgyis bőven elég heti 3-szor hasra edzened, jóval kevesebbet. Nem fogsz gyorsabban izmosodni így, kalóriát pedig igazán elhanyagolhatót éget. Inkább eddz egész testre, jobban néz ki s úgy megedzed az igazán nagy izmaidat is, több kalória ég akkor s utána is...


Hogy zsírból fogysz, zsírból és izomból fogysz, izmosodsz (voltaképpen ez fogyás mellett is megtörténhet, kezdő effektus) vagy simán nem történik kb. semmi tested összetételével, ez merőben a táplálkozásodon múlik.

2016. júl. 8. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
50%
Lepontozták azokat akik nyíltan megmondták semennyit, biztos ők is csinálják a csoda felüléseket lefogyáshoz, és védik az igazukat :D
2016. júl. 9. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
69%
Ettől nem fogsz fogyni,max izmosodni,ami kitolja majd a zsirt es még nagyobbnak fogsz tünni
2016. júl. 9. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
85%

Info time :


Az afrikai éhező emberek, és az első világbeli emberek energiaigénye, és felhasználása is ugyanaz.

A titok ott rejlik, hogy kevesebbet kell enni, pont annyit hogy ne legyél éhes, de érezd hogy van energiád, nem fogsz összeesni, emellé nagyon sok folyadék (VÍZ, NEM LÖTTYÖK), és 3 merőkanál akaraterő, mert anélkül nem megy.


Enni úgy kell, hogy a reggeli mindenképpen legyen meg, egyél annyit hogy aktívan kibírd a követező étkezésig. Én 3x eszek naponta, keveset, emellett eljárok tekerni minden nap, és aktívan, lassan már hiperaktívan részt veszek a napban.


Az edzéssel rásegíthetsz, de arra azért figyelj oda hogy egy jó edzés után, az izmoknak energia kell, szóval utána kell enni, "magas" fehérjetartalmú ételeket, sok folyadékot, és persze nem gond ha pihensz egy fél órát, vagy órácskát.


A napi 300 felülésnek semmi értelme nincsen, mivel 1...a gerinced megöl téged mert bántod őt a gyakorlattal, 2...a plank vagy hasprés, de leginkább a lábemelés jobban edzi a hasat, és "kevesebbet kell leadnod" egy jól megedzett hasfal mellett, 3...teljes testre kell edzeni, mivel NINCS helyi zsírégetés, semmire nem mész azzal ha csak ... bicepszre edzel, de te nagy combokat akarsz.


Az interneten egy csomó ilyen kérdés van már, legalább 1000 oldal foglalkozik a "Fogyás de hogyan" témával, olvasgass, ne akard hogy itt b:_sszanak le emiatt.

2016. júl. 9. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!